Geplaatst: 20-08-2007 21:03
[86855]hey,
ik vind de snelheidpulskabel niet in mijn wagen;ik wil een kenwood radio aansluiten met navigatie maar in het linkerschop paneel zou deze kabel moeten zitten .heb alles al uitgemeten en volgen elke handleiding is het de blauw witte kabel in de groene stekker maar daar krijg ik zo al stroom op dus denk ik dat het deze niet kan zijn enwil de radio ook niet stuk maken....heeft iemand een idee of hetzelfde al meegemaakt????