Geplaatst: 26-08-2007 20:07
[87261]Motor gaat in noodloop en geeft als fout aan dat de turbodruk te hoog oploopt.
We hebben de waste-gate's gecontroleerd, regelklep werkt volgens testprogamma in vag-com, vaccuum/druk slangetjes gecontroleerd en de carterontluchtingen/slangen gecontroleerd. Ik heb zelf toch mijn bedenkingen over de regelklep en heb deze besteld.
Wie heeft een idee waar we het probleem kunnen vinden.