2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-03-2004 23:23
[10798] de vacuumpomp van een 190d2.0 lekt olie,nou is mijn vraag is zo'n pomp te demonteren om het lek te verhelpen of zou hij vervangen moeten worden?