lekkage vacuumpomp

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-03-2004 23:23

[10798] de vacuumpomp van een 190d2.0 lekt olie,nou is mijn vraag is zo'n pomp te demonteren om het lek te verhelpen of zou hij vervangen moeten worden?