Geplaatst: 15-03-2004 10:15
[10917] Hallo,deze autoslaat zo nu en dan af,of houd eventjes in.Hij start weer meteen.De toerenteller valt weg naar nul als dit gebeurt,en ook de kilometerteller valt even uit!Heeft hier iemand ervaring mee?We hebben al allerlei contacten zuiver gemaakt enz.,maar het probleem is er nog steeds.Helaas kan ik hier in Nieuw Zeeland geen elektrisch schema te paken krijgen(deze auto is hier erg zeldzaam).
Heeft iemand misschien een schema van het dashboard en het ontsteking/injectie systeem?(of beter nog van de hele auto?)
Bij voorbaat dank,groetjes, John Gijsbers vanuit Lower Hutt in Nieuw Zeeland. PS mijn E mail is: amsterdamcar@xtra.co.nz
Fax: 0064 4 586 0200