Geplaatst: 30-12-2005 14:58
[45681] een vraagje ivm een polie van de alternator van een astra H 17DT
Er bestaat zo'n polie met een soort vrijloopkoppeling . Weet iemand waarvoor dit er opzit ? En kan je er bijvoorbeeld ook een gewone polie op steken ?
Deze vrijloopkoppeling wordt ook nog bij andere merken gebruikt volgens ik heb gehoord