Geplaatst: 07-01-2005 19:52
betreft scenic 2.0i automaat
motor slaat slecht aan en soms ook af
vooral bij koude motor moet je eerst een paar keer gasgeven voordat je in de D of R kunt wegrijden
is hier wat aan te doen?
voor de rest geen problemen met deze auto
alvast bedankt