Geplaatst: 17-03-2004 16:49
We hebben een Swift in de werkplaats staan die niet lekker loopt! Storingsgeheugen uitgelezen geen foutcodes! Maar ze hebben al wel overal aan zitten draaien! Hoe kun je dit weer goed krijgen??
De auto is bij div mensen geweest maar ze hebben ook aan de positiesensor zitten draaien volgens mij en nu willen we deze eerst ff goed afstellen! Vacuumslangen zijn allemaal goed. En we hebben van deze auto's net niet de goede gegevens! Wie weet hoe dit moet?? Mag ook via de mail! Alvast bedankt!