Geplaatst: 18-03-2004 22:49
[11086] De auto loopt sinds een paar weken slecht dwz. hij loopt perfect maar heeft geen trekkracht.Onderin een beetje , middengebied cq. halfgas heel klein beetje haperen en niet vooruit te branden , volgas trekt hij wel een stuk beter.Neemt ook niet mooi op na het schakelen.
Loopt als het ware heel erg benepen.
Alle filters vervangen , riem staat op tijd , ontsteking staat goed , bougies nieuw , injector ultrasoon gereinigd enzovoort.Pompdruk is goed en er is geen storing in het motormanagement.
Ik heb wel een idee maar wat denken jullie ervan??