Geplaatst: 02-01-2006 12:06
[45854] ik heb een golf 3 vr6 met een probleem in mijn climatcontrol.
de aanjager draaid niet op volle toeren en de hogedruk sensor geeft elke keer storing.
de kachel weerstand is goed en ik mis een stroom naar mijn hogedruk sensor.