Geplaatst: 07-06-2006 19:54
[57666] Hallo,
ik heb een fiat coupe 2.0 16v turbo waarvan de hoofdlagers van de krukas ingefreten zijn, dit is gekomen nadat ik de motor niet goed warm had gereden en direkt op heb getrokken naar +-200km/h (na +- 3km).
Nu is mijn vraag heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Ik zou namelijk denken dat eerst je drijfstanglagers er aan gaan en dan pas je hoofdlagers.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn zodat ik niet als ik straks alles weer gemonteerd heb voor hetzelfde probleem kom te staan.
Alvast bedankt voor je reactie
Groeten Iman