Geplaatst: 03-01-2006 9:26
Het betreft een Sharan 2.0 CL uit 1996. Het gebeurt regelmatig dat de motor uitvalt, wacht je 5 minuten dan kan je de auto weer starten. Het uitvallen is voornamelijk wanneer je de bocht doorgaat. De bobine is al vervangen, het gasklephuis is schoongemaakt. Bij de dealer is de auto uitgelezen, er waren geen
foutmeldingen. De ontsteking is toen afgesteld en sindsdien loopt de auto beter en heeft meer vermogen lijkt het wel. Het probleem blijft echter, wie heeft raad?