Geplaatst: 08-01-2005 18:19
[23871] na het spuiten van a-klep en a-scherm in spuitcabine, wil motor niet lopen.
- vonkt niet meer.
- geeft wel benzine.
na startpoging, trillen wijzers op 0 stand een poosje na terwijl sleutel al lang uit contact is ????
als ik auto op contact zet, gaat temperatuurmeter direct naar het rode, is dit normaal.