Geplaatst: 12-06-2006 18:16
[57924] hallo,
Deze morgen kwam de wagen binnen met rokend rechterwiel. Blokjes aan die kant waren sterk verhit, ik dacht direct aan een vastzittende remcilinder. Na een poos kon je dat wiel volledig vrij draaien. Ook na het hard intrappen van het rempedaal draaiden de wielen vrij. Ik heb nu nieuwe blokjes gestoken en de remcilinders gaan normaal achteruit. Er zit wel redelijk wat speling op de geleidebussen. Nu, na het monteren van de blokjes en een proefrit gaan de remblokjes weer vast zitten... .Zou het probleem in een vernauwing van de rubberen remleidingen kunnen liggen? Remolie zelf ziet er normaal uit. Iemand ervaring met dit probleem? Wagen wordt binnen enkele weken verkocht door de eigenaar... die heeft niet veel zin in hoge kosten.
Bij voorbaat dank!