Geplaatst: 05-09-2007 19:30
klacht is: slecht acceleren, hoog brandstofverbruik , motor houd in en stottert en loop bijna altijd op 3 cilinders.
af en toe loopt de auto goed maar deze momenten komen steeds minder vaak voor.
het volgende is gebeurd:
- dis ontsteking + bougie en bougiekabels vervangen
- koelvloeistoftemp. sensor vervangen
- lamba sonde vervangen
- gasklephuis gereinigd in de ultrasone
- compressie meten resultaat: 1e cil= 14,0
2e cil= 13,9
3e cil= 14,1
4e cil= 14,0
- uitlezen: koelvloeistoftemperatuur was - 15 terwijl de auto op bedrijfstemperatuur was.
- motorstoringlamp brand niet!
iemand een idee wat nu de storing van dit alles kan zijn?