Geplaatst: 12-06-2006 20:39
[57941] wie heb er ervaring met het monteren van een trekhaak plus het vrijgeven daarvan.
ik hoorde dat het vrijgeven wel eens problemen geeft.
hoe lang ben je gemiddeld bezig met deze trekhaak het moet er 1 worden met een electrische weg draaiende kogel.