3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-06-2006 15:33
[58059] met contact aan,geen stroom meer op de inspuitpomp,
heb echter geen elektrisch schema van deze wagen,zit er in het dashboard ergens een relais die deze pomp bediend ?
dank,, Maarten