Geplaatst: 04-01-2006 21:58
ik heb hier een astra van bouwjaar juni 2003 1700cc diesel cdti
als ik met de wagen optrek is het zo dat hij als hij aan zijn 3000 toeren komt dat hij niet meer verder wil optrekken hij remt gelijk af,en er brand geen lampje op dashboard ik heb het 1 maal gehad en dan een week niet en dan terug een paar keer wat zou het eventueel kunnen zijn