Geplaatst: 05-01-2006 22:24
[46185] Hoi,ik heb van een golf 4,1900tdi,de koppeling vervangen.Alles werkt behalve heb ik GEEN aanduiding meer van de kilometerteller.Is dit toeval,of moet er iets ge-reset worden,omdat de batterij los geweest is?De snelheidssensor is(uitwendig)niet beschadigd.Alvast bedankt voor reacties,
flip