brandstofdruk sensor

2 reacties

Merk
Renault
Model
Laguna
Type
Onderwerp
Motorcode
1,9
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-06-2006 10:21

[58595] Heb inmiddels zelf het probleem op gelost ,

IK HEB DE CONTACTEN (STEKKERS) VAN DE MOTORREGELEENHEID DIE ONDER DE ACCU ZIT ALLEMAAL SCHOON GEMAAKT EN INGESPOTEN MET WETPROTECTOR EN HET PROBLEEM IS OVER .

IK HEB NU ALWEER 25000KM GEREDEN ZONDER PROBLEMEN , ZO ALS NOOD LOOP OF ANDERE FOUTCODES ,STORINGEN OF IETS DERGELIJKS

Veel foutcodes komen voort uit een massa voedingsprobleem

IK HOOP DAT JULLIE HIER IETS AAN HEBBEN

Als de Renault dealer in emmen eerst had gemeten of de brandstof druk sensor werkelijk stuk was had het mij 522 euro en heeeeeeel veeeeel ellende bespaart.

Je kunt namelijk heel simpel met een voltmeter meten of de brandstof druksensor DAADWERKLIJK stuk is of niet.

want meten is weten ,maar je moet wel weten wat je meet ,en dat is nu net de oorzaak van mijn probleem

Mijn Laguna viel heel vaak in de noodloop en heb toen de auto ter reparatie aan geboden aan de renault dealer.

Je denkt tenslotte dan ben ik op het juiste adres .De Renault dealer in de provincie Drenthe heeft de auto uitgelezen met een renault diagnose tester en kwam tot de conclusie dat de commerailleiding en brandstofdruksensor defeft was en dus vervangen moest worden.

Heb de reparatie door deze dealer laten uitvoeren en heb 522 euro afgerekend .

Ben de volgend dag met frisse moed gaan rijden maar na nog geen 80km t e hebben gereden zat de fout

zelfde fout er alweer 5 keer in .

Heb renault route mobiel gebeld en deze heeft mij naar de dicht bij zijnde dealer in zwolle gebracht.

Deze hebben de auto aan de renault diagnose kast gehad en gaf dus weer de fout aan van brandstofdruk sensor defect..

Conclusie van de renault dealer ,ja mijnheer uw commerail leiding en brandstofdruk sensor moeten worden vervangen.

Heb hun verteld dat de auto gisteren een reparatie heeft gehad van 522 euro.

Maar ik had een afspraak met een klant in zeist dus ik moets eigenlijk een vervangende auto hebben,dat is toch normaal op een reparatie die niet goed is uit gevoord (garantie op reparatie noemt men dat).

Maar een telefoontje naar de betreffende renault dealer in emmen leeerde mijn dat de renault dealer geen vervangende auto terbeschikking wilde stellen .

De Renault dealer in zwolle kwam er ook niet uit ,dus ik moest noodgedwongen mij zoon bellen om mij weg teslepen van uit zwolle naar emmen .

Naar vele telefonische contacten met renault nederland (heb er zelfs nog een bezoekje gebracht aan renault nederland)om proleem te bespreken ,maar renault nederland gaf te kenne niets voor mij te kunnen doen.

DE BETREFFENDE RENAULT DEALER IN EMMEN ZWIJGT AL MAANDEN IN ALLE TALEN .

Heb inmiddels zelf het probleem op gelost ,

IK HEB DE CONTACTEN (STEKKERS) VAN DE MOTORREGELEENHEID DIE ONDER DE ACCU ZIT ALLEMAAL SCHOON GEMAAKT EN INGESPOTEN MET WETPROTECTOR EN HET PROBLEEM IS OVER .

IK HEB NU ALWEER 25000KM GEREDEN ZONDER PROBLEMEN , ZO ALS NOOD LOOP OF ANDERE FOUTCODES ,STORINGEN OF IETS DERGELIJKS

Veel foutcodes komen voort uit een massa voedingsprobleem

IK HOOP DAT JULLIE HIER IETS AAN HEBBEN