aansluiting I-POD

5 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-06-2006 21:03

[59038] kan er mij iemandt zeggen of er een mogelijk bestaat om een I-POD aante sluiten aan een connect , en aan een alfa 159

krijgen namelijk veel vraag .

enkel omdat er op een connect systeem van een Alfa Romeo Versie GT en 159 op e-learn en in het gebruikers boekje van de wagen wordt gesproken dat dit bepaaldt systeem MP3 files leest.

wat dit natuurlijk niet kan.

dank bij voorbaadt een colega