Geplaatst: 28-06-2006 21:03
[59038] kan er mij iemandt zeggen of er een mogelijk bestaat om een I-POD aante sluiten aan een connect , en aan een alfa 159
krijgen namelijk veel vraag .
enkel omdat er op een connect systeem van een Alfa Romeo Versie GT en 159 op e-learn en in het gebruikers boekje van de wagen wordt gesproken dat dit bepaaldt systeem MP3 files leest.
wat dit natuurlijk niet kan.
dank bij voorbaadt een colega