Geplaatst: 10-09-2007 19:53
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn corsa 1.3 cdti,eigenlijk twee probleempjes.
Bij stationair lopen van de motor bij ong. 800 tpm is er niks aan de hand.
Geef ik een klein beetje gas (1000tpm),dan gaat de motor onregelmatig lopen(zagen).
Het lijkt net of de brandstof toevoer wordt onderbroken.
Boven de 1200 tpm is er niks meer aan de hand.
Gaspedaalsencor is goed,die heb ik gecontroleerd.
Als ik op de snelweg rij,en ik rij bij constant gas...vervolgens wil ik optrekken,dan houdt de motor ff in
en trekt dan op.
Iemand een idee??
Hoor ik het graag..
Groetjes hans