2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-09-2007 17:02
[88383]Auto uitgelezen bij dealer, luchtmassameter defect.Gaat het lampje vanzelf uit na de vervanging van de l.massameter of moet hij dan weer naar de dealer?vr groet, Wim