Geplaatst: 08-08-2007 13:16
[85940]Mercedse 320CDI
Bij gas geven rookt de motor met regelmaat enorm.
Soms is het weer een paar dagen goed en plotseling is het weer mis.
Van de zwarte rook kun je plakken snijden.
Eenmaal op snelheid zijn alle problemen over.
Bij computeruitlezing is alles volledig normaal
Mercedes dealer wil turbo vervangen. Dit kan m.i. niet het probleem zijn want hij rookt al gigantisch voor de turbo op toeren komt.
Bert