5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-01-2005 14:50
[24529] Tijdens het rijden in deellast komt er een brommend cq dreunend geluid naar boven en dit is niet snelheids afhankelijk.Dit is alleen hoorbaar in de 4 of 5 de versnelling.