Geplaatst: 15-08-2007 12:00
hoi ik zit met het volgende heb hier een zafira staan als je op de auto baan komt terijden en je gaat door trekken dan gaat motor lampje branden en gaat ie in de noodloop ,
zodra ik hem uitlees krijg ik de volgende meldingen
Fabrikant: Opel
Voertuigtype : Zafira
Diagnosesysteem : Motor X 20 DTL Y 20 DTH [Diesel EDC 15 M]
Kenteken :
FNr : P0105 Tekst : INLAATSPRUITSTUKDRUKSENSOR- SIGNAAL NIET IN ORDE OF NIET AANWEZIG
FNr : P1100 Tekst : LUCHTHOEVEELHEIDS-/MAssAMETER- FUNCTIE N.I.O.
de lm was defect heb ik een nieuwe in gezet .
nog steeds zelfde bij de opel dealer achter kast gehad , bij de dealer zeiden ze druksensor inlaat ook ff nog steeds zelfde ik denk zelf dat ie een lekage heeft bij intercooler wie heeft hier ervaring meej
als vast bedankt