Geplaatst: 22-01-2005 12:05
[24671] Het volgende is er gaande. De zafira uitgelezen en gaf een foutcode op zijn nokkenassensor. Deze sensor hebben we vervangen. Na het wissen van de code is het diagnoselampje uit maar valt gelijk stil. Na een klein rondje te hebben gereden blijft hij wel stationair draaien. De auto loopt perfect als je hem op toeren houdt. Na het blokje om is het over.
Wie heeft dit meer aan de hand gehad. Alvast bedankt.