Geplaatst: 21-01-2005 22:58
[24662] bij deze auto gaat de r spiegel in de uiterste r onderhoek staan als de achteruit ingeschakeld wordt maar komt niet terug in de oude stand als de bak in de d wordt gezet .
spiegel al gewisseld met een andere v6 maar zonder resultaat .
heb nog geen zin om er dieper in te duiken dus kijk even of jullie iets weten .
groeten dennis