verlagen en banden

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-04-2004 1:28

[12487] help, pas nieuwe auto gekocht en iedereen zegt maximaal 16" velgen te kunnen monteren en over verlaging willen de dealers niets horen. Sommige zeggen maximaal 2 a 2,5 cm. Vervalt alle garantie en standaard staat deze auto hoog op zijn wielen.

Wie heeft ervaring ?? !!