Geplaatst: 22-04-2004 1:28
[12487] help, pas nieuwe auto gekocht en iedereen zegt maximaal 16" velgen te kunnen monteren en over verlaging willen de dealers niets horen. Sommige zeggen maximaal 2 a 2,5 cm. Vervalt alle garantie en standaard staat deze auto hoog op zijn wielen.
Wie heeft ervaring ?? !!