Geplaatst: 18-08-2007 15:14
[86679]Ik heb een zafira OPC die op gas en benzine rijdt nu krijg ik soms een benzine ucht in mijn auto waneer ik met het raam open rij
Heb de auto bij een gasbedrijf neergezet en heeft het hele systeem nageken en met een snuffelaar nagekenen nu heb ik wel dat ik nog de brandstof lucht ruik
Hebben mensen hier ervaring mee
Let op het is echt als ik rij
Dennis