Geplaatst: 12-07-2006 14:23
[59794] Beginnen met de culasse af te nemen. Culasse laten testen, was scheef, doen slijpen en nieuwe pakking gelegd. Na een aantal maanden ging het water uit de radiator en de reservebak terug weg, en wagen ging opnieuw te hoog in temperatuur.
Radiator vervangen, had geen circulatie meer. Darmen ook vervangen.
Nu opnieuw nogmaals hetzelfde probleem: water gaat weg, alles krijgt terug gloeiend heet. Zou het nu nog aan de waterpomp kunnen liggen? We hebben die gecontroleerd maar we zien er niets aan. Ze maakt geen geluid ook. Volgens ons kan het maar daaraan meer liggen, want alles van de koeling is reeds vervangen, inclusief thermostaat (2X). Dit is reeds de tweede Galant waar we dit mee voorhebben, maar de tweede horen we niet meer sinds we de radiator vervangen hebben. Wie weet raad? Wij weten het niet meer. Alvast bedankt.
N.B. De motor van deze wagen draait super goed, hij goudt alleen wat in als hij warm gehad heeft en vertraagd van snelheid.