Geplaatst: 24-01-2005 19:19
Beste collegas,
Wij hebben hier een Renault Scenic 20i-16v die bij de start SOMS geen ontsteking heeft(op geen van de 4 bobines) wat al gedaan.
- Foutcodes uitgelezen = geen
- BDP sensor vervangen = geen resultaat
- bedrading gecontrol. = geen breuken
heeft iemand nog suggesties, we zaten zelf te denken aan de startonderbreker of de crashschakelaar.
m.vr.gr.
Allround