schommeld toeren bij stattionair tijdens rijden/remmen

14 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-01-2005 19:59

[24800] als ik na koude start ga rijden en koppeling intrap tot stattionair laat zakken begint hij te schommelel tussen 75en 1500

toeren pm

of slaat gewoon uit wat ook opvalt is als ik hem gelijk weer start draait hij zeer snel en makkelijk rond alsof mijn compessie weg is als hij warm is is het probleem bijna helemaal weg en hij heeft ook van die momenten dat hij ineens niet trekt en dan ineens wel alsof je ineens het gaspedaal verder intrapt

nu heb ik vervangen: computer,alle bobines,temp sencor,bougies,olie+filter,luchtfilter,luchtmassameter,benz.pomp,benz filter,aanzuigslang,stappenmotor,klepje die bez.dampen terug naar tank voert,lambda sonde,waterpomp,snelheidsmeter in diff,vacuumslangetjes,carterontluchting,accu,

heb dus alleen de vanos nog over?!?!

is er iemand die dit kent of die iets over die vanos kan vertellen bijv hoe hij aangestuurd wordt en hoe je zijn werking kan conteroleren?

ik wordt een beetje moe van dit probleem

please help!!(arnold??)