Geplaatst: 07-01-2006 20:42
[46342] Na 2of4 maal starten van de motor slaat hij aan ,
soms niet, een tijdje wachten wel?
Ook al 2 maal had dat de automaat niet overslaat in versnelling , blijft hoog in toeren in 1ste versnelling ?
motor stil leggen starten alles ok ?