plus airco pomp

7 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-01-2006 12:26

[46377] Hoi,ik heb nu pas een nieuwe magneet koppeling van de aircopomp gemonteerd na een storing.Nu na 2 weken is de airco er weer mee opgehouden,en nu krijg ik inderdaad geen plus op de pomp.Ik heb de dealer gevraagd voor een schema maar dat kreeg ik niet,kan iemand mij zeggen welke relais van de airco zijn of waar ik eventueel kan gaan zoeken.De schakelaar in de auto is goed, zekering ook en de bekabeling tot onder de accu bak ook.Verder ben ik nog niet gekomen vanwege het schema enz.Onder de accu bak zit ook nog een relais of regeleenheid tegen de chassispoot.Weet iemand of die het probleem zou kunnen zijn?