Geplaatst: 21-08-2007 5:39
We hebben een klant die per ongeluk zijn tank heeft leeggereden. We hebben geprobeerd te ontluchten , maar zonder resultaat. In het boekje staat dat het ontluchten ingewikkeld is en dat de wagen "naar de dealer" moet. Gaat wat moeilijk hier vanuit Curacao. Kan iemand mij iets uitgebreider uitleggen, hoe ik deze wagen toch kan ontluchten?? Bedankt,