Geplaatst: 08-01-2006 17:52
[46413] De linkerachterdeur gaat soms niet mee opslot! Dit slaat de computer ook op als zijnde storing! Deze deur gaat misschien maar 10x per jaar open! Slot vervangen of even demonteren en smeren? Micro schakelaar in het slot toch slecht?
Wat moet ik eerst controleren?