Geplaatst: 20-07-2006 16:30
[60283] Bij deze stilo piept / kraakt er iets als je over bv een drempel rijdt.
Het geluid komt bij de voorwielophanging vandaan , wie kent dit?
Hoe haal ik de originele radio eruit? Ik kan de philips pennetjes erin steken, maar dan wil de radio er niet uit.