Geplaatst: 25-01-2005 15:28
Ik heb het probleem met een saxo 1.4i KFX motor dat er de gehele tijd inlaatdruksensor inkomt als zijnde storing! Ik heb deze al verwisseld met een exemplaar van een goed lopende auto maar na een dag het zelfde probleem! De auto schokt dan nogal en er is dan niet mee te rijden soms valt hij gewoon stil! Het is iets raars en ik vind dat de motor eigenlijk nie mooi loopt! Hij loopt niet mooi rond eigenlijk een beetje ruw!
Weet iemand wat ik eerst moet controleren!!