Geplaatst: 10-03-2004 17:17
[10746] geachte ls
heb veel aan gedaan:andere wielen >>origenele wielen van zelfde type overgezet......aandrijfassen vervangen.......cardan gecontroleerd.......cardanas kruiskoppelingen ......nw achterschokbrekers(gasgevuld).....alle ophangingen gecontroleerd + bevestigingen......alle wielen los en aan de auto met scooter gecontroleerd (geen trilling)....geen wiellagerspeling.....remklauwen loopt niet vast....euvel is er nog steeds.
Wie heeft de gouden TIP????
Alvast bedankt Batie