4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-07-2006 22:53
[60456] Komt het vaker voor dat de warmtewerende folie in het voorraam oplost?
Er zitten namelijk witachtige vlekjes in de ruit.Het lijkt tussen de binnen en buiten laag te zitten.