Geplaatst: 24-07-2006 16:59
[60497] Ik heb het volgende probleem met een transporter:
met een koude motor rijdt het prima maar na een aantal km te hebben gereden begint de motor te stotteren en in te houden, wanneer je dan een aantal keer het gaspedaal in trapt pakt de motor weer goed op, maar blijft af en toe inhouden.... Ik constateerde een breuk in het uitlaat spruitstuk rond de lambda-sonde, dacht dat dit de oorzaak kon zijn maar na reparatie van het spruitstuk blijft het probleem zich voordoen. ik heb het een en het ander gelezen over problemen met de onsteking/bobine is het mogelijk dat hier een defect in zit en kan het dan zo zijn dat dit defect pas optreed bij een warme motor? verder heb ik geen uitlees apparatuur voor deze auto is er een manier om dit op een andere manier te doen?
alvast bedankt