Geplaatst: 25-07-2006 11:32
[60546] Deze auto maakt een goed hoorbaar gierend geluid als de turbo inslaat; vanaf ongeveer 2500 tpm. Je hoort dat het geluid mee gaat met het toerental. Wij waren in de vaste overtuiging dat het defect in de turbo zat echter na deze te vernieuwen is het geluid exact hetzelfde gebleven. Weet iemand raad??