Geplaatst: 25-07-2006 18:28
[60572] Lampje van de stuurbekrachtiging gaat spontaan aan verder werkt de stuurbekrachtiging prima ook als dit lampje aan is.
Kom niet in de rekeneenheid van de struurbekrachtiging met snap on testkast kan dus geen foutcodes uitlezen.
Wie heeft dit al eens meegemaakt en heeft hier een oplossing voor?