Geplaatst: 07-08-2006 19:56
[61376] auto reageert niet op gaspedaal en gaat in noodloop.
nieuw smoorklephuis en bedrading gemonteerd,niet opgelost
herprog uitgevoerd,niet opgelost
nieuwe rekeneenheid insp,deels opgelost,
probleem is nu na een 10 km rijden je de auto stilzet en weer start,dan duurt het lang voor die aanslaat en gaat het insp lampje branden,
je kan er redelijk mee rijden,max 2800 rpm,stilstaand kun je wel volgasgeven.
einde zoek ... ????????
op lpg of benzine maakt niet uit .
iemand nog een goed idee,wat ik misschien over het hoofd zie ??