Geplaatst: 06-08-2006 20:51
Hallo
ik heb hier een space wagon,2000 diesel van 98,riem van balansas gebroken,waarschijnlijk tussen distributieriem gekomen waardoor die versprongen is,hij staat niet meer op tijd,nokkenaskappen zijn gebarsten,nu is mijn vraag,
zijn de kleppen krom??
groetjes