Geplaatst: 05-08-2006 13:15
[61241] Sinds de aankoop van de auto is hij erg traag.(1.9 dCi 120pk 150.000km)
Topsnelheid maximaal 165km/h, bij acceleratie op snelweg moet je terugschakelen naar 5.
Motor loopt mooi rond en zonder inhouden.
Af en toe een storingsplampje, Sensor turbodruk.
Hierop heb ik een nieuwe stekker gemonteerd (modificatie).
Lampje blijft uit.
Verder zijn vervangen: intercooler, turbo is waarschijnlijk al door de vorige eigenaar vervangen (ziet er nieuw uit). en reageert ook goed.
Stopklep gecontroleerd, dieselreiniger bij de tank gedaan.Luchtmassameter uitgewisseld.
Egrklep is schoon (niet verv. ook geen storing)
Het lijkt als je ermee rijdt dat de turbodruk te laag is, maar kan geen lekkage oid ontdekken.