r32 koelvin probleem ?

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
r32
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-08-2007 22:27

[87030]hallo

ik heb n r32 met t probleem dat de koelvinnen het alleen maar doen op de hardste stand, heb het thermo contact al vervangen maar ze doen t alleen maar allebei in de hardste stand.
de themparatuur blijft gewoon op de 90 graden hangen en komt er helemaal niet boven.

is dit normaal of hebben de vinnen ook nog n andere stand, en zowaar waar word dit dan geschakeld in de vinnen op evt door n relais ?

groetjes michael