Geplaatst: 22-08-2007 22:27
[87030]hallo
ik heb n r32 met t probleem dat de koelvinnen het alleen maar doen op de hardste stand, heb het thermo contact al vervangen maar ze doen t alleen maar allebei in de hardste stand.
de themparatuur blijft gewoon op de 90 graden hangen en komt er helemaal niet boven.
is dit normaal of hebben de vinnen ook nog n andere stand, en zowaar waar word dit dan geschakeld in de vinnen op evt door n relais ?
groetjes michael