Geplaatst: 25-08-2007 5:59
[87172]Wij hebben een mercedes E 220 CDI staan en wil niet meer dan 3000 toeren maken foutcode's uitgelezen maar geeft geen foutcode aan. Bij de dealer geweest en daar zijden ze dat de automaatbak kapot was deze hebben wij laten reviseren bij De boer transmissies in Staphorst maar het probleem is nog het zelfde niet meer dan 3000 toeren. kent imand dit probleem alvast bedankt Jonny