Geplaatst: 20-01-2004 0:51
[8564] De bobine geeft geen vonk tijdens starten
Ik heb al een andere moduul geprobeerd ,maar dat werkt niet
Ik moet nog aan de bdp sensor meten wat de opgewkte spanning is
De weerstand is ok
Als ik de bobine aan massa puls krijg ik wel een vonk