Geplaatst: 28-08-2007 19:03
[87416]Hier een Ford Fiesta binnen gesleept, was onderweg plots uitgevallen, startmotor wordt niet bekrachtigd, lijkt nog het meest op een PATS storing, Pats herkent echter de sleutel, geen foutmelding dmv knipperen v.h. pats-lampje
kan met mijn Snap-on scanner ook niet communiceren met de ECU al van alles gecheckt, alle massakabels gereinigd, zekeringkasten gechecked, contactblok, startmotor draait via extern stroom, Ford dealer weet er ook geen antwoord op, vaag verhaal He?? wie weet wat we hier mee aan moeten.